منتدى شباب إمياى 2
دعوة للإنضمام لأسرتنا
عزيزي الزائر الكريم .. زيارتك لنا أسعدتنا كثيراً .. و لكن لن تكتمل سعادتنا إلا بانضمامك لأسرتنا .. لذا نرجوا منك ان تسجل فى المنتدى سارع بالتسجيل
منتدى شباب إمياى 2 يرحب بكم ويشكركم على التسجيل
مع تحيات : أحمد سعيد التمرى
منتدى شباب إمياى 2
دعوة للإنضمام لأسرتنا
عزيزي الزائر الكريم .. زيارتك لنا أسعدتنا كثيراً .. و لكن لن تكتمل سعادتنا إلا بانضمامك لأسرتنا .. لذا نرجوا منك ان تسجل فى المنتدى سارع بالتسجيل
منتدى شباب إمياى 2 يرحب بكم ويشكركم على التسجيل
مع تحيات : أحمد سعيد التمرى
منتدى شباب إمياى 2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب إمياى 2

منتدى شباب امياى 2 (أحمد سعيد التمرى)

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

عندى مشكلة مع خطيبتى

كاتب الموضوعرسالة
أبوأية
Admin
أبوأية

عندى مشكلة مع خطيبتى  Empty
مُساهمةموضوع: عندى مشكلة مع خطيبتى     عندى مشكلة مع خطيبتى  Emptyالخميس نوفمبر 11, 2010 10:49 am

محتاج مساعدتكم
انا خاطب من 5 شهور لكن اعلان الخطبة كانت من شهر المهم انا بحبها جدا وهيا انسانة كويسة جدا ومتدينة ولكن لغاية الان لسة ما خدتش عليا ودى مشكلة مأثرة فيا لا ن انا متهيقلى انى فتحت على الخامس وهيا لسة بتقول يا هادى اكيد انتم عارفين لو حبيبتك واخدة عليك هتكون التفاهم بينكم كبير (مع العلم انى عارف انها خادت فترة على ماتعرفت على شخصيتى وحبتنى )على فكرة هيا اخت صاحبى يعنى انا عارفها من زمان لكن ماكنش بينا حوار قبل الخطوبة فانا نفسى تاخد الامور ايزى مش معنى كدة انها تقعد تغازل فيا مثلا لا انا عاوزها تبقى free المهم انا اتكلمت معاها فى الموضوع دة مرتين وقالتلى انها حاولت لكن ما عرفتش انا عارف ان ليها تعامل فى البيت مختلف عن التعامل معايا رجاء الى عندة افادة يرد عليا

عندى مشكلة مع خطيبتى  Eiicei11
 عندى مشكلة مع خطيبتى  Eaiu_a11

عندى مشكلة مع خطيبتى  2r5u7ac
https://amiay.yoo7.com

عندى مشكلة مع خطيبتى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عندك مشكلة فى توقف نمو عضلاتك هل تواجه صعوبة فى تضخم العضلات ادخل هنا