منتدى شباب إمياى 2
دعوة للإنضمام لأسرتنا
عزيزي الزائر الكريم .. زيارتك لنا أسعدتنا كثيراً .. و لكن لن تكتمل سعادتنا إلا بانضمامك لأسرتنا .. لذا نرجوا منك ان تسجل فى المنتدى سارع بالتسجيل
منتدى شباب إمياى 2 يرحب بكم ويشكركم على التسجيل
مع تحيات : أحمد سعيد التمرى
منتدى شباب إمياى 2
دعوة للإنضمام لأسرتنا
عزيزي الزائر الكريم .. زيارتك لنا أسعدتنا كثيراً .. و لكن لن تكتمل سعادتنا إلا بانضمامك لأسرتنا .. لذا نرجوا منك ان تسجل فى المنتدى سارع بالتسجيل
منتدى شباب إمياى 2 يرحب بكم ويشكركم على التسجيل
مع تحيات : أحمد سعيد التمرى
منتدى شباب إمياى 2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب إمياى 2

منتدى شباب امياى 2 (أحمد سعيد التمرى)

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

رايكم ايه في القصه دي

كاتب الموضوعرسالة
أبوأية
Admin
أبوأية

رايكم ايه في القصه دي  Empty
مُساهمةموضوع: رايكم ايه في القصه دي    رايكم ايه في القصه دي  Emptyالخميس نوفمبر 11, 2010 10:58 am

رايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cry رايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cry رايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cryرايكم ايه في القصه دي  Girl_cry

رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)Ic on74::رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)Icon 74::رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(5)

بسم الله الرحمن الرحيم

أعزائي واصحابي اعضاء منتدي الحب والرومانسيه
بر سل اليكم احلي واجمل التهاني بالعيد المبارك والايام الجميله الماضيه والاتيه .

انا بئه عندي موضوع عاوز اتكلم معاكم فيه بس ياريت تعطوني رايكم بكل صراحه .

الاول هيه قصه حب
البطل فيها اعز اصحابي وهوه محمود صفي الدين وحبيبته وكتبلكم الموضوع ده ؟

هيه قصه حب بيني وبين نفسي بدات من حوالي 3 سنوات
انسانه جميله ( الطباع والشخصيه والجمال الروحاني و عارفه ربنا كويس وبتراعي ربنا في اللي قدامها ).
مش هكدب عليكم انا والله العظيم اول ماشوفتها حسيت في يوم اني هيبقى بيني وبينها حاجه .
اعجبت بيها بس الظروف عندي كانت منيله ومفيش شغل مستقر ومش هينفع العب بحد او اقول لحد حاجه انا مش قدها خاصه وان البنت دي مش زي بنت ممكن تعيش معاها قصه حب بس ومتكملش بالجواز (بالمعني الصحيح تقضيها وخلاص وتعيش يومين ) وكمان علشان انا مش عاوز اكرر تجربه عاديت بيها في حياتي قبل كده من النوع ده زوعارف كويس ايه مردودها ؟
المهم اني قلت تنا مش قد ده دلوقتي وقررت متتكلمش الا لما تستقر في شغل محدد يكون انت مرتاح فيه وبيدر عليك دخل كويس .

بدات انا كل يوم اعجابي يزيد بها حتى انها مره جابتلي فرصه شغل متاحه قدامها وقالتلي عليها . بصراحه اليوم ده كبرت بنظري قوي بس برده انت ما باليد حيله .
حتى مره 2 من اصحبنا عرضم عليا إنهم يظبطوهالي وأنا رفضت وكانت حجتي السن عشان إنها اكبر مني بسنتين .
وسيبت المكان اللي كنا بنتقابل فيه وبعد وانقطعت أخباري خالص .
ومعرفش عنها اي حاجه وبرده أنت مش في دماغك الموضوع عشان انت كده كده بعيد

واشتغلت في مكان محترم وبدأت تاني ابحث عن علاقة قديمه مكملتش عشان أنت مكملتهاش لأنك مش قادر .

وبعدين الدنيا مشت عادي أنت مش متعلق بحد ولا معلق حد بيك .

حصل وواحد صاحبي قوي قوي كنت بخطبله بنت خالتي يوم تعارفه عليها حصل نصيب اني اكلمها بالصدفه البحته .
ومن وقتها بدات افتكر الموقف الجامد اللي عملته معايا وعرفت انا كنت فين المده اللي فاتت وعرفت اني اشتغلت في الشركه اللي انا فيها دي وقالتلي انها مبسوط هاني اتغيرت وبدات العمليه تتظبط معايا وكان الموضوع عادي جدا برده انت لسه بعيد ومحدش يعرف عنك حاجه لحد ما جه فرح واحده من اصحابنا اللي معانا واعزهم .
المهم حدثت صدفه انها تكون معايا في العربية بالفرح وكانت طول الفرح معايا .
وعدي الفرح وبدأت تدخل دماغي وبدأت أخد خطوه أني اقرب منها واحده واحده .
عملت اللي انا عاوزه وعاوز اخد خطوه ليها و مبسوط باللي حصل وبدات الدنيا معايا تمشي واحده واحده .
لحد ما مره انقطعت عني اخبارها فجاه وحاولت اكلمها مش بترد على التليفون خاااااااااااااااااااااااااااالص
منكرش عليكم انا أتضايقت حاولت اقرب منها ولاقيت رد فعل مش بيعجبني بعدت خاااااااااالص عشان مكنش تقيل علي حد .
وفي نفس الوقت كنت زعلان علي حاجه أنت عوزها ومعر فتش أوصلها ده .

مشيت الدنيا معايا عادي ومعر فتش حاجه عنها لحد كلمتني بعدها بــ 20 يوم .
طبعا الحجج والاعزار كانت مش مبلوعه ومحاولتش ابحث عن مبرر لده .
ورجعت الدنيا تمشي طبيعي واشوف شخصيتها علي حق الله واقرب اكتر بس احترت في حاجات كتير زي انها ( طيبه بس عنديه – قريبه بس بعيده – الاهم انها عارفه ربنا كويس وحاجات كتير )

بدات اتقرب كتير قوي بحجه اني بقيت من اقرب اقرب الاصحاب عاوز اخد خطوه بس متردد كل يوم بيظهرلك حاجات انت مش شايفها وبتبان بالصدفه .
وعاوز اخد خطوه محدده بس عاوز حد يرد علي الاسئله دي :-
1- ممكن توافق بالظروف العاديه بتاعت اي شاب في مصر دلوقتي؟
2- هل ممكن تبلع حته فرق السن ؟
3- هل ممكن تكون مش عاوزه الا ان احنا نكون اصحاب بس ؟
4- هل ممكن اني اتخلي عن جزء كبير من طموحي علشان اعطل نفسي بالجواز دلوقتي خاص هوانا ممكن اسافر بره البلد عشان شغل ؟
5- هل ممكن توافقني علي السفر وتستني سنتين خطوبه لحد مرجع البلد تاني؟
6- هل وده الاهم ممكن البيت عندها يقبل فرق السن اللي بينا ؟
7- الاهم الاهم انه فرق السن ده يكون عقبه بيني وبينها بعد كده ؟والفكره عموما انك ترتبط بحد اكبر منك؟

ومازال المسلسل مستمر عشان عاوز رايكم في حاجات كتيييييييييييييير ياريت ويارب تشاركوني الراي واعرف ردكم بجد هيفيدني .

عاوز بجد رايكم سلام ................................

رايكم ايه في القصه دي  Bye1رايكم ايه في القصه دي  Bye1رايكم ايه في القصه دي  Bye1رايكم ايه في القصه دي  Bye1رايكم ايه في القصه دي  Bye1رايكم ايه في القصه دي  Bye1رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(19)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(19)رايكم ايه في القصه دي  Eh_s(19)رايكم ايه في القصه دي  Bye1رايكم ايه في القصه دي  Bye1رايكم ايه في القصه دي  Bye1رايكم ايه في القصه دي  Bye1

رايكم ايه في القصه دي  Eiicei11
رايكم ايه في القصه دي  Eaiu_a11
https://amiay.yoo7.com

رايكم ايه في القصه دي
صفحة 1 من اصل 1